Pladder från mig...

Godafton!
Eddie är verkligen dålig, visserligen ingen feber idag men är jätteförkyld. Han hostar och verkar även ha ont i halsen. Sover middag ca 10 min åt gången och är inte speciellt sugen på mat. Men han är en tapper liten kille som mellan varven är lika glad som vanligt. Han håller skenet uppe fastän han verkar ha ont. Försöker hänga på storebror i hans lekar, man märker att Eddie börjar bli stor nu när han ska efter Albin. Man ser hur Eddie inspekterar allt Albin gör. Bara han börjar krypa eller så småningom gå så följer han nog efter brorsan mest hela tiden. Det är så roligt att se när de växer upp tillsammans och gläds av varandras sällskap. Äkta syskonkärlek!



Ikväll blir det TV-kväll för min del. Först kanske Äntligen hemma, tycker det är kul att se när de renoverar och gör fint (fint blir det väl för det mesta). Sen till veckans höjdpunkt (förutom de älskade avsnitten av Svenska hjärtan), Desperate housewives!




I morgon ska jag ha ljusparty här hemma. Vi blir ganska många tror jag. Hoppas alla handlar så kanske man får ihop lite till lilla värdinnan. ;) Har sett en hel del jag skulle kunna tänka mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0