Solig tisdag

Har njutit i solen mest hela dagen. Först blev det en långpromenad med Eddie, Therese och Bettan. Var verkligen varmt idag. Tänk vad en promenad kan göra för kropp och själ. Mer sånt för min del!
När vi kom hem hade J storstädat här hemma. Ah, allting känns så mycket bättre när man har det rent omkring sig. När J hade städat och gjort så fint så kände jag för att tvätta fönster. Men den tanken for lika snabbt iväg när Albin ville gå ut i lekparken. Visst, tänkte jag, bättre att han får ut och leka än att jag ska stå och gnugga fönsterrutor. Det kan jag ju faktiskt göra nån dag när det är mulet. Ingen brådska här inte.

Nu väntar jag på ljusen jag beställt. Sex nya sommardofter.


Mmm, ljuvligt!

På fredag är det valborgmässoafton och vi har inga planer alls. Känns lite tråkigt faktiskt. Får se om vi kanske åker till Vikarbyn och tittar på majbrasan. Men det börjar inte förrän kl.20 och det känns så sent, men tanke på barnen. Eddie brukar ju somna vid 18 på kvällarna och Albin orkar nog inte vara uppe så sent heller. Och egentligen var det väl mest för hans skull vi skulle titta på brasan. Jaja, vi får väl se hur vi gör. Vet faktiskt inte om det blir någon majbrasa i Rättvik. Har inte sett någonting om det.

Trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0