25 år

I torsdags fyllde jag 25 år. Kan väl egentligen inte fatta att jag är 25, känner mig fortfarande som 19 år. :) Men med tanke på mina två barn är jag glad att jag är 25 och inte 19.

Födelsedagen började med frukost och paket på sängen med lilla familjen. Albin tyckte det var jätteroligt att äta i sängen. Eddie var inte speciellt imponerad av att ligga kvar, han ville ju upp och fräsa runt i sin gåstol.
På dagen gjorde vi inget speciellt, det var kallt ute så vi var inne. På eftermiddagen kom mamma och pappa och grattade, vi åt smaskig födelsedagsmiddag, pizza! :) Mamma hjälpte mig att göra tårtbottnar. På kvällen kom Therese och Anders och grattade.
På fredagen skulle det "riktiga" 25-årskalaset hållas, så vi började dagen med att städa här hemma. Mitt på dagen ringer det på dörren, tänker att det är väl nån försäljare eller nåt. Öppnar dörren och där står min syster med familj. Va?! -Vad gör ni här???!!! De hade åkt enda från Linköping för att överraska mig! Gissa om jag blev glad! :) Tack snälla Ni!
På kvällen kalasade vi med släkt och vänner. Det blev en lyckad kväll! Fick kanonpresenter och massa fina blommor.
Hela lördagen tillbringade vi med mamma och pappa och min syster med familj i Vikarbyn. Njöt av att få umgås med min kära storasyster som jag inte träffat sen september. Chocken har fortfarande inte lagt sig, tänk att de kom hem!
På lördagskvällen tittade vi på Melodifestivalen med Therese och Anders, tyckte inte att nån låt var bra. Inte Eurovisionbra i alla fall. Min favorit är än så länge Salem al Fakir.
Idag har vi firat Neo som fyllde 2 år igår. Grattis stora killen!

Tack å hej så länge!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Kul att läsa Din bloggsida. Lycka till

2010-02-27 @ 14:55:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0