Nu ska det väl bli av...

Jadu, det blev inte så mycket bloggande för mig sist. Nu gör jag ett nytt försök. :)

Är hemma och är mammaledig till Eddie som snart är 8 mån. Storebror Albin, snart 3 år är också hemma hos oss på dagarna. Jag tyckte att det var onödigt med dagis just nu när jag är mammaledig och pappa Jens är arbetslös.

Idag har jag storstädat i Albins rum, herregud vad de kan dra till de små liven. Allt var i en stor röra där inne. Men nu är det fint och organiserat, Albin leker där inne nu. Han sitter vid sitt lilla bord och leker med sitt bilgarage. Han är jätteduktig att leka själv, har mycket fantasi.

Nu ska jag fortsätta städa, finns ju alltid något att göra.

Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0