Seg söndag

Idag blir verkligen ingenting gjort. Alla är lite sega idag, barnen är superförkylda. Pappa i huset har ont i håret och jag själv är så himla trött. Gick och la mig i skaplig tid igår, läste några rader i sängen men slocknade ganska omgående. Men är ändå supertrött idag, fastän solen skiner. Måste nog gå ut en sväng.

Tittade på Melodifestivalen igår, tyvärr var det fel låt som vann. Jag hoppades ju på Salem al Fakir, och ett tag såg det faktiskt lovande ut. Men folket valde Anna. En helt okej låt, men Salem var så mycket bättre. Typiskt, blir aldrig min favorit som vinner. Men blir väl att titta på Eurovision i alla fall. Brukar väl vara någon gång i maj. Kommer ihåg för tre år sen när vi låg på bb och tittade på när The Ark representerade Sverige med låten The worrying kind. :)

Snart dags för middag, blir så lyxigt som korv och makaroner. Albins favvo. I morgon ska här tvättas, har världens tvättberg. Tråkigt, men sånt som måste göras, det och massa andra tråkiga saker.

Trevlig söndagkväll!
Kram Sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0