Våren är på väg!

Ja, äntligen så börjar det faktiskt märkas att vi är i mitten av mars månad. Solen värmer skönt på dagarna och snön töar sakta men säkert bort. Har längtat så efter det. Jag känner mig en aning piggare nu. 

Idag har vi haft en utedag. Jag , Jens och Albin har varit i Nittsjö på pimpeltävling. (Eddie fick vara hos mormor och morfar.) Tyvärr blev det ingen fisk varken för Jens eller Anders, men dagen var lyckad ändå. Vi fikade, njöt av den varma!! solen och grillade korv. Albin hade jätteskoj, men tillslut somnade han sittande i bilen. :) Sötis!

Nu har vi ätit en god middag, kött och potatisgratäng. Mums! Albin åt som en häst, åt "blommor" så det nästan sprutade ur öronen. Med blommor menar han broccoli och blomkål. :) Ja, det ser ju faktiskt ut som blommor.

Ikväll gäller det, dags för finalen i Melodifestivalen. Jag hoppas på Salem al Fakir! Go Salem, go Salem!!

Bilder kommer från fiskedagen.

Tack för mig, ses snart igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0