Fredag

Hej!

Nu bor vi i mina föräldrars hus i Vikarbyn i ca 2 veckor. Vi är hus- och kattvakt när de är i Italien. Jag trivs verkligen här i huset, önskar vi hade råd med ett hus. Känner inte för att flytta tillbaka till vår lägenhet nu. Det känns som vi ska in i en skokartong med uteplats. Allt är så begränsat när man bor i lägenhet. Har börjat tröttna på det nu. Det här med trapphus och små, små uteplatser/balkonger. Vill ha ett hus med stora utrymmen och en stor trädgård. Vill ha möjlighet att kunna ställa upp ytterdörren en varm sommardag och låta barnen vara ute och leka. Nu när man bor i lägenhet törs man ju knappt ha balkongdörren öppen, vet inte vem/vad man får på besök. Och vill Albin gå ut och leka, som såklart är varje dag flera gånger om dagen, så måste vi gå ut i lekparken. Tänk att ha en trädgård som han kan gå ut själv och leka i. Åh, jag drömmer mig bort...

Tjo!


Kommentarer
Postat av: Linda J

Bra att drömma, då kommer man dit man vill!

2010-09-17 @ 10:35:33
URL: http://matildasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0