Valdagen

Ja, idag är det dags att lägga sin röst på det man tror är det bästa. Jag tycker det är jättesvårt. Helst skulle jag vilja plocka ut lite från varje parti, men det går ju såklart inte. Hm, de rödgröna eller de blå? Måste bestämma mig nu. Har några timmar på mig. Tänk nu Sofie, tänk!

Annars har jag ingenting på schemat idag. Är väl det gamla vanliga vardagspysslet som ska göras. Tvätta, laga mat, städa och plocka ihop, dammsuga, vika tvätt, ta hand om mina små troll, förhoppningsvis hinner jag med en dusch också. Skulle även vilja ta reda på alla vissnade blommor på uteplatsen. Ser inget vidare ut med alla blomlik där ute.
Jahapp, bäst att börja nu då.

Ha en trevlig söndag och kom ihåg att rösta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0